Alla inlägg den 23 februari 2014

...

Av Elin - 23 februari 2014 12:05

Tjeenaree!
Dethär är första hela helgen hemma på väldigt länge!
I fredags så va ja med nikki och cattis till runt 11 och vi grillade lite.... ;)

Nikki och cattis färgade också mitt hår.. jag blev dock inte nöjd och bara lääängtar nu på att det ska växa ut igen..

Tycker inte de bruna blev fint.

Igååår så vet jag inte vad jag gjorde. . Eller jo jag städa rummet lite o hjälpte mamma och lite sådär. Samma sak idag.. håller på att fixar resten av rummet och har städat lite i huset också..

Jag känner mig ensam.. jag börjar sakna att ha någon att vara med hela tiden förutom nikki o cattis. Jag saknar att vara tillsammans med någon.
Dehär kanske är en töntig sak men ändå. Våra kompisar Einar och Thimmy. Först var Nikki och Einar ihop o sen gjorde dom slut. Efter nåt år börja Einar gilla Nikki igen o sådär. Thimmy började gilla Cattis o nu då.. Einar är såå kär i Cattis o blablabla o Thimmy.. ja han har börjat gilla Nikki. O sen är det jag, jag får veta om allt det här men får inte säga det till någon. Alltså Thimmy och Einar berättar för mig men ja får inget säga. Det förstår jag ju men är jag den man bara kan prata med? Eller ja.. är jag inte med Nikki eller Cattis så är det ingen som pratar med mig över huvud taget.. jag känner mig dålig. Varför kan ingen gilla mig som dom? Är ful, tråkig, tjock, jobbig eller vad? Det är så jag känner mig. Det är bara nikki o cattis som uppskattar mig men det är ändå jobbigt med dom för jag låter tydligen så jävla seriös när jag skämtar så dom lär väl snart bli rädda för mig och så kallar dom mig rasist o andra saker.. Asså jag tycker verkligen inte att det är kul o det har jag sagt men dom tror väl att jag skojar så dom fortsätter.. hur mycket jag än säger att jag inte tycker det är kul.
Jag känner mig utanför.
Bara för att jag inte är som alla andra.
Förlåt att jag bara klagar..

Presentation


Jag heter Elin, är 15 år och jag tänkte bara skriva om mitt liv. Alla upp och nedgångar liksom. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards