Alla inlägg under maj 2014

Av Elin - 29 maj 2014 14:25

Förut så bråkade mamma o pappa och pappa och anton. Jag vet inte vems fel de är men det är mycket pappas kan jag tro. Det är han som retar upp alla, aldrig kommer över nåt och hittar hela tiden på nytt.
Markus blev så jävla sur så han sprang iväg.. jag tänkte springa efter honom och naturligtvis var jag barfota och trillade på de med. Väl framme vid markus så hade han ringt polisen. Han grät så mycket så att jag fick prata istället. Dom kom hit och då var allt så bra så.. ingen ville säga hur allt var så det blev antagligen inget slut på det här ändå.
Jag vill bara ha en familj.

Av Elin - 24 maj 2014 21:25

Hemma hos farmor och farfar. :)

Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva men tror detta duger!
Lite mer bilder så får det va som det är. Hare gött!

Har inte klippt till den sista bilden men ändå. :)

Av Elin - 24 maj 2014 21:19

Igår hände det! Igår va den stora dagen. Dagen vi väntat på så länge.
Det var fredagen den tjugotredje maj 2014. Då vi hade vår efterlängtade elvärksfestival!
Den gick jättebra!
Många bra band som spelade men bäst vart nog hometown marie och no hassle.
Fast hometown marie har ändå störst plats i mitt hjärta.. fick också veta att att gitarristen där har vart med i mellodifestivalen! Han spelade i bandet noll disciplin. De vart coolt faktiskt. Sen så var Jimmy så snäll mot oss och gav oss vatten till oss då vi skulle uppträda och bara var allmänt jättesnäll och gullig!
Jag måste sluta tänka på honom. Det är inte ens möjligt att han ens skulle tänka på mig på ett annat sätt än max en kompis. Livet är inte lätt. Ändå slutar jag inte hoppas.
Aja.. livet går väl vidare..

Idag så är vi hos farmor och farfar och har käkat och så. Väldigt tråkigt här, inte för att vara elak men det finns absolut inget att göra. Speciellt inte när släkten är här.

Av Elin - 16 maj 2014 19:28

Snart så drar vi mot gbg för att gå på Liseberg imöra! Kommer bli askul^^
För tillfället så färgar vi nikitas hår :)
Idag så har vi också vart o grillat me lilian o nårq ungar :) de va kulit^^
menskriver nån annan gång :)

Av Elin - 14 maj 2014 22:15

Skrev nyss en extremt lång text om allt som hänt sen sist jag skrev nåt här men min mobil gjorde nånting så att aaaaallt försvann så nu är jag irriterad och skriver allt i korta drag en gång till.
Sista valdagen till gymnasiet är imorgon och jag har valt estet teater här i stan. Skönt att slippa tänka på det mer.

Mamma fyller år idag men har inte firat henne. Hon fick en vas av mig. Sen så var vi på teater! Den va grym och det va kul att se alla härliga estetare som vi (jag o cattis) lärde känna i höstas. Little shop of horrors heter föreställningen. :)

Sen är det också elvärksfestival här snart som vi fixat. Ja o nikita har satt affischer i hela stan!

På fredag så ska vi grilla med lilan som jobbar på skolan och nåra andra elever. Ska också åka till Göteborg me nikki o hennes familj och på lördag så ska vi gå på Liseberg.

Jag är extremt trött nu men ska försöka hitta alla engelskaläxor jag inte haft tid att göra. .
Kunde skrivit myycket mer men orkar inte nu efter att allt jag skrev nyss försvann..
Aja.. hare gött!

Presentation


Jag heter Elin, är 15 år och jag tänkte bara skriva om mitt liv. Alla upp och nedgångar liksom. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards