Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Elin - 3 februari 2014 21:38

Idag så var pappa på sjukhuset. Han käka nåra tabletter och fick utslag som gjorde fruktansvärt ont så han va inne på sjukhuset som sagt och då fick han mildare tabletter. Anledningen till det är att dom inte längre vill ge honom cellgifter för att han har fått så mycket av det redan.

Det är också såhär att Anders ännu en gång sagt att vi får komma till honom och spela in. Tågbiljetterna är redan betalda och allt skulle vart frid och fröjd om inte mamma o pappa hade hindrat mig att åka.. vi ska ju sova där en natt och vi får inte sova hos Anders för att han är okänd. Det förstår jag.. fine.. med kan inte dom snacka me honom då? Kan inte dom ställa upp nån gång? Jag har gjort så jävla mycket själv och fått otroligt me hjälp från nikki o cattis medan mina föräldrar bara ligger hemma och glor på tv. Vafan ska jag göra? Jag kan åka dit och få världens bästa jävla musikprojekt och en singel med bandet. Det är det jag tror mest på eller så kan jag bli våldtagen och mördad av en man som sitter i rullstol och inte kan röra sig speciellt mycket. Det är vinna eller försvinna då.. Jag måste åka men jag får inte. + att mamma och pappa måste ha telefonnummer till dit vi ska sova..
Jag förstår allt för mina vänner och nikki ä nu sur på mig bara för att hon inte vet hur det är att få ett nej.

Av Elin - 3 februari 2014 08:22

Sitter o käkar frukost hos nikki :) tänkte skriva här bara så att jag inte glömmer det.. ska skriva sen tror jag :) för ja ska till skolan nu^^

Presentation


Jag heter Elin, är 15 år och jag tänkte bara skriva om mitt liv. Alla upp och nedgångar liksom. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards