Alla inlägg under september 2013

Av Elin - 29 september 2013 18:34

I fredags så föjde cattis o eddie med mig hem och vi hade kulit och sen runt 8 drog vi till stan och där träffade vi Tiiim ^^ vi hade askul och kom hem runt 12. Då va de livat här hemma och mamma trilla och bröt handen på två ställen :o
Igår till idag så var jag, caattis, eddie och Tim hemma hos eddie. :) vi gjorde inte så mycket men ja, cattis och tim var jävligt flummiga ocg har inte sovit något! Är astrött för ja gick upp kl 8 igår :P och i morgon är det skola.. blää :P men ni får ha de bra :)

Av Elin - 26 september 2013 20:22

Jag vet inte riktigt vad jag kä just nu om man tänker på kärlek.. både för mig och kompisar :/

Men men idag så har jag, , nikki, cattis, einar och thimmy vart på höstmarknad :P dock så gick nikita, einar och thimmy för det mesta tsm så ja o cattis traska runt på egen hand :P cattis köpte massa kul saker :) själv hade jag 100 kr som ja fick av farmor och farfar :) köpte en faketöjning fö de o skrämde mamma ;) de va kul :p

Men i tisdags och igår så spela vi ju på elverket och då var eddie och hans kompis tim med och han är GRYM på gitarr :)
I går så var de orientering och ja o nikki kom självklart sist ;) sen gick vi och cattis o josse o thimmy för att fika :P sen kom eddie och josse gick så då stack vi till elverket efter att ha traskat fram o tebax från stan :P men vi hade kul :)
De va allt för den här gången ^^

Av Elin - 23 september 2013 17:40

Glömde säga de att jag o cattis var ju på konfaläger i helgen. Vi va där som ledare så vi va två år äldre än alla andra men vi hade jättekul. :)
Hittade en ny släkting också, en syssling som heter felix. :)
Annars så hade vi det bara väldigt kul och jag berätta för cattis att jag ät bi... har ju berättat de för nikki nåra dar innan och de känns skönt att båda vet. :)

Av Elin - 23 september 2013 17:33

Mitt humör är helt piss just nu asså... vet inte varför och orkar inte bry mig.
Idag så firar vi min bror som fyller 13 i morgon. Vi har fikat precis.
I morgon så ska vi ha nån cpdag i skolan... sen så ska vi spela på elverket och då kommer de massa personer som ska lyssna på oss.
Ha det bra :)

Av Elin - 19 september 2013 21:39

Idag i skolan så pratade vi om gymnasiet och sån skit.. det känns verkligen inte bra.
Vi har tidigare gjort ett nationellt prov bara för att öva och vi fick tillbaka dom idag. Är rätt stolt över mig själv för att jag fick A! ^^
Idag så har jag också vart med eddie :) haha och på bussen hem så satt ja o cattis och åt massa polly :o och pratade med lilla gulliga thimmy :P haha
I morgon då... då ska jag och cattis va ledare på ett konfaläger. Det blir spännande :P är dock inte troende eller så ^^
Meen ni får ha de bäst nu. :)

Hehe en bild på min minililla gitarr :)

Av Elin - 16 september 2013 18:28

Händer inte så mycket nu för tiden men ändå händer något hela tiden. Mamma har gått upp till att jobba 4 timmar istället för 2. Det känns som att de äntligen börjar gå tillbaka lite mer till det vanliga. Sen var pappa på sjukhuset i Falköping en dag o gjorde nåt... vet inte riktigt vad det va men det hade o göra med att han får så otroligt ont i benen när han går.

Menmen.. på höstlovet sen så hade jag och mina kompisar tänkt åka till Göteborg och spela. :) är det någon som vill träffas? ;) haha


I helgen så firade vi att nikki fyller 15 på onsdag ocg eftersom det är 15 så fick hon "skämmiga" saker :P och så grilla vi ute i skogen och hade jättekul! :)

Av Elin - 15 september 2013 03:58

Otrohet, varför? Det är ju helt jävla sinnessjukt att man får för sig att göra något sånt! Det trodde jag verkligen int.. de som skulle vara mina förebilder, jo det gick ju bra..
Det värsta är ju nästan att jag inte ens kan förmå mig längre att bli ledsen. Men besviken och irriterad! Jävla idioter.

Av Elin - 10 september 2013 22:12

Kärlek: En jobbig känsla som får människor som egentligen gillar varandra att gå skilda vägar. Mycket sällan lyckas känslan finnas hos båda parter och gör den det så är det till nittionio procent något ivägen som gör att det går åt helvete. Annars så är man bara lyckats bra med det liv man fått sig tilldelat.
Det är ju också så att vissa kan vara kär i flera personer samtidigt. Såg på något program förut när dom snackade om det och dom kom fram till att då är det ju underbart. Jag anser dock motsatsen.

Ha det bra!

En bild från när jag och bandet övade tidigare idag. :)

Presentation


Jag heter Elin, är 15 år och jag tänkte bara skriva om mitt liv. Alla upp och nedgångar liksom. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards