Alla inlägg under juni 2014

Av Elin - 19 juni 2014 16:07

Hej på er allihopa!
Tänkte bara säga det att jag ska försöka skriva här mer nu.. är ju sommarlov så då borde jag ju ha tid :)

Ska ut med sacke nu och sen ska vi få besök här av pappas kusin :)
Kanske också åka te sjötorp för att lämna husvagnen för imöra så ska vi dit o fira midsommar :)

Juste! I fredags så va vi på sista natten med gänget :)

Av Elin - 8 juni 2014 00:20

?

Av Elin - 8 juni 2014 00:16

Sällan ja skriver här..
Hej föresten :)
Tänkte berätta lite om min helg för de har hänt en hel del!
I fredags så var vi ju lediga och då lekte jag först lite med saga och sen cyklade ja till kita. :)
Därifrån så åkte vi epa till Sarah i Gullspång! De tog tid men vi kom dit.^^
Vi har umgåtts o bara haft de riktigt trevligt. Vi va också på laxdagarna idag för vi sov hos Sarah. Efter det åkte vi hem och kita släppte av mig i sjötorp hos farmor och farfar. :)
(Cattis var också med hos Sarah)
Väl hos farmor och farfar gjorde jag inte så mycket.. men vi åkte till hajstorp och va på dragdpelsstämma! Ganska kul faktiskt.. konstigt nog!^^
Vi har käkat ännu en gång nu när vi kom hem och ja har precis borstat tänderna och gått o lagt mig. :)
Extremt längesen jag sov hemma hos farfar o farmor. För längesen.

Tänkte lägga upp lite bilder i ett annat inlägg här nu från de senaste dagarna bara för jag tycker det är kul.^^

Presentation


Jag heter Elin, är 15 år och jag tänkte bara skriva om mitt liv. Alla upp och nedgångar liksom. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards