Alla inlägg under oktober 2013

Av Elin - 31 oktober 2013 12:19

Va me cattis igår :) och de skulle ju halloween fest.. vi kom te Töreboda och då började de springa massa småungar efter oss xD
Sen träffade vi Adrian...
Han skulle också dit, vi gick dit och de va bara småungar där så vi stack så fort vi kunde för att komma tebaka senare. Adrian pratade med mig. . Allting är upp o ned nu.
Han bjöd på pizza för cattis va jättehungrig. ^^
Vi gick tillbaka till dedär stället och då va de äldre människor där! Det va skönt.
De va tävling om vem som klätt ut sig bäst.. en tjej vann och hon såg ut som en buske ^^ och jag kom tvåa o fick en biobiljett o cattis trea och fick köpa nåt grejs.. :)
De sluta kl 9 och cattis pappa skulle komma halv 11. Vi va med Adrian och jag o cattis hade inga jackor. Askallt!
Han va varm.. Jag vet inget nu. Jag saknar, jag hatar, jag älskar. Livet är fan inte lätt.

Av Elin - 30 oktober 2013 08:36

Vaknade nyss av att brorsan ska med :Medda" o åka lastbil idag. Jag som va såå trött och så kan jag inte somna om. ^^
Igår så va ja me nikki hela dagen och tidigare i går morse så fick hon sitt körkort så nu kör hon atraktor :) vi åkte nästan runt hela dan xD te cattis, te tim,te stan, te marita o sen hem o fixa in lite ljud i bilen ;) haha :P sen leta efter vart josse bor.. de tog tid ^^ o sen en sväng te allex :)
Idag då så kommer cattis hit och vi ska på halloween fest om vi kan få någon att skjutsa oss så då ska vi se förjävliga ut! ^^
Nu ska jag försöka sova igen.. :P

Av Elin - 25 oktober 2013 09:58

Jaa jag är nyvaken. ..

Iallafall så igår så va jag hos tandläkaren och dom sa att jag ska få vänta ett och ett halvt år för att få reda på om jag får tandställning eller inte. . Jag som redan väntat i över ett halvår :o
Men men... i skolan så har vi jobbat me demokrati och FN o såhär så igår gick vi på två föreläsningar om lite sånna saker och så var en lärare på skolan och pratade med vår klass för han har vart såndär fn-soldat i Libanon. Sen i början av dan hade vi matteprov också. . Det gick helt åt helvete :/
Sen efter ett Ove (läraren) hade pratat med oss så fick vi börja förbereda för kvällens öppet hus. I min grupp så fick vi få undan alla bord och stolar i ett klassrum och ställa upp stora skärmar så vi kunde limma och tejpa upp våra biologiarbeten. Eftersom vi precis haft sex och samlevnad och det var demokratikväll så var det mycket som hbtq, abortlagar, kvinnors rättigheter i andra länder m.m Jag, Cattis, Nikki, Josse och Viktor jobbade med hbtq och lite om hur de är i Makedonien. ^^

Fast sen när de verkligen va öppet hus så kom inte mamma och pappa som dom lovat.. känns inte som att dom bryr sig så mycket om vår skolgång över huvud taget..
Men iaf efter att ha haft tråkigt i två timmar för att ingen ville komma in i vårt klassrum så stälde vi i ordning och åkte hem. Då gick ja o la mig ^^
Och idag så är vi komplediga för att de va öppet hus igår. :) Fast skolan hade nästan vart bättre för vi ska städa idag.. släkten kommer i morgon :/ fyfan för de säger jag bara. .

Av Elin - 19 oktober 2013 18:43

Ööh jaa... vet inte vad som hänt sen ha skrev här senast. Jag o cattis va på nån fairtradegrej i torsdags och eftersom de va i Töreboda så passadevipå att trträffa adrian samtidigt och lämna tebaks varandras saker. Och för er som inte vet så är han min gamla pojkvän.. Det var ganska jobbigt faktiskt..
Nikki va inte i skolan igår för att vi har halvt bråkat men de är nog bättre igen nu. Inget hjälper genom att skada sig själv.
Igår så va saga här också för sofia och David skulle på bio så saga sov här :) de vart livat kan jag säga! ^^
Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och kökar chooooklad. ^^

Otroligt fin bild på mig.. ;)

Av Elin - 15 oktober 2013 21:00

Har så ont i huvudet att jag snart gör de som rubriken säger xd
Gick seriöst och la mig innan halv 8!?! Men kan inte sova för att jag har så ont.. samma jävla skit som igår. Måste jag till skolan i morgon såhär så går ja o dränker mig själv. . Troligtvis lär jag göra det, synd att missa en spelning med bandet bara :/ men vi får se... de kanske blir bättre :)

Föresten så har ja klippt och färgat håret :)

Av Elin - 9 oktober 2013 19:05

Är på så jävla dåligt humör.. allt kan bara gå o ta sig där solen inte lyser. Blir så irriterad eller ledsen på nikita...
Hade en jättebra dag på estet men när vi skulle spela så spelar vi inte.. allt händer, allt förutom att vi spelar. Hade bandmöte och de sakerna vi kom fram till lär ju fan aldrig hända ändå... inte för att jag vill vara elak eller så men jag tror det har mest med en medlem att göra att det aldrig händer nåt. Sen äre ju delvis också förattaldrig jokommer. .
Och hemma då så klagar alla på att jag aldrig är hemma och inte kan något o gör jag något så är de för dåligt och aldrig får man ett tack..
Jag är alltså inte på humör.

Av Elin - 8 oktober 2013 20:58

På elverket idag så spelade vi passenger med iggy pop och de gick faktiskt ganska bra efter ett tag. ^^
Innan de så va ja o cattis på trädgårdsskolan och hade två teaterlektioner så nu har vi träffat alla estetare :P klass 1, 2 och 3 ^^ sköna människor dedär asså :)
Sen när vi vänta på tim så satt ja o cattis i rondellen o när han kom så satte vi oss utanför lidl och käka xD

Jag har börjat bli mer o mer irriterad på nikki... hon berättar aldrig ett jävla piss längre och har skurit sig i armarna... vettefan vart dehär slutar nu. Vi glider ifrån varandra...


Men ja orkar inte va deppig nu! Kommer lite bilder från idag^^

Av Elin - 7 oktober 2013 17:18

Första praodagen på estet idag. :) har fått vara med es2 (klass 2) större delen av dagen och jag och cattis blev kallade för bland annat "småbarn", "brudar" och "mina små gulliga flickor" asså wtf? ^^ kul iaf :)
Vi har vart mest på trädgårdsskolan och skuttat runt där. :P underlig undervisning asså^^
Men jag har så sjukt jävla ont i huvudet att jag inte vet vart jag ska ta vägen snart :/

Ni får en bild från helgen ^^

Presentation


Jag heter Elin, är 15 år och jag tänkte bara skriva om mitt liv. Alla upp och nedgångar liksom. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards