Alla inlägg under november 2013

Av Elin - 30 november 2013 10:06

Vet inte riktigt vad ja ska skriva, det är morgon, jag ligger i sängen och jag har tråkigt :P haha justeja.. jag skriver med en transa, det är lite wierd för ja har aldrig gjort de förut. :P
Sen idag så ska vi till julskyltningen i stan :) och sitta i tomtens knä ;)
Mamma har börjat ta upp sina tomtar också..

Dedär är kanske hälften av vad som står där nu :P + på alla andra ställen :o

Av Elin - 27 november 2013 21:05

Jag vet inte om jag vart riktigt ärlig mot mig själv, iallafall inte när jag skrivit här. Jag skriver alltid att jag mår bra och så att livet är frid och fröjd men att jag ibland skriver en mening om jag vart sur liksom..
De är inte så egentligen. Jag mår ofta piss och gråter mig till sömns och jag känner mig som den där värdelösa som ingen vill ha. Liksom när du köper en godispåse så finns de liksom nåt du inte vill ha. Det är jag.
När jag går med nikki och cattis och personen känner oss lika lite och säger bara hej till dom som att jag inte finns. Människor vill bara prata problem med mig för att jag kan lyssna men inte vill dom lyssna på mig. O i allt me att jag känner mig värdelös o som en börda hela tiden såå är ju simon saltet i såret. Han, mi egna jävla bror som kallar mig hora, sprider rykten om mig, slår mig tills jag får blåmärken osv.. han förstör så jävla mycket. Jag är värdelös och ingen vill ha mig. Jag är dum, ful, klumpig, tjock, osmart, äcklig osv i all jävla oändlighet.
Du vet väl om att du är värdelös och hatat för den du är...

.

Av Elin - 25 november 2013 18:02

En del människor gnäller över att rosor har taggar.

Jag är glad att taggar har rosor.

Inget gör oss så ensamma som våra hemligheter.

Av Elin - 25 november 2013 17:38

Jag är trött på allt just nu..
Och jag tror jag gillar Mathias...
Och så jävla irriterad på Simon....
Jag orkar inte mer nu.....

Av Elin - 24 november 2013 03:58

Trött så in i helvete! Börjar helgen med att snällt och fint åka till mormor morfar för att baka. Fan vad vi har bakat! :)
Idag gick jag till nikki och vi har gjort om en låt. Sen runt 21.00 åkte vi till lyrsta (ca 3 mil) med epa?! Kul hade vi iallafall! Riktigt bil åkte vi med.. nära döden upplevelse...
Nu kom vi hem precis till nikki igen, ska äta och sen sooova! :)

Av Elin - 21 november 2013 19:47

Läste precis klart boken bögjävel och fick ett ryck av att berätta för mamma och pappa att jag är bi. Men de slutade med att jag inte våga ändå.
Jag och cattis va i stan idag och jag köpte julklappar :) Sen åkte vi hem till mig och bakade chokladbollar. :)
Nu har hon åkt hem eller ja för typ en halvtimme sen. :) gillar cattis ^^
I morgon så ska jag till mormor och morfar för att julbaka! :) får dock skippa att åka till josse då :/ men sen på sönda så ska ja o cattis till nikki och vi kommer troligtvis åka till mathias. De blir spännande. ;)
Ha det bra nu allihopa. :)

Av Elin - 18 november 2013 20:26

Har bakat maassor idag till min bror som ska stå på torget o sälja på lördag :P vart i skolan först också ja.. o sen vart på banken o fixat lite skit^^
Och nu har jag försökt träna lite på läxor. Men de blir för mycket, antingen är det allt eller inget och jag klarar verkligen inte av dehär..
Jag tänker strunta i allt just nu och läsa min bok som heter bögjävel. :P
Vet du nån bok som handlar om homo/bi? :) kommentera gärna det isåfall för jag gillar att läsa om sånt :)
Eller om ni har andra tips på böcker som handlar om att någon i familjen har nån sjukdom. Tex cancer und so was. Blir jätteglad om jag får några tips. Tack på förhand. :)

Av Elin - 14 november 2013 20:57

Vilket gymnasium ska man gå? Vilken linje och vilken inriktning? Barn o fritid, chaufför o transbort, lackering, estet, naturbruk, psykologi? Finns så mycket... det är förvirrande.

Men iaf så va cattis med hemma hos mig helt random idag och hon åkte förnnån timma sen :P
Nu ligger jag och gör ingenting i sängen ^^ ha de bra :P

Presentation


Jag heter Elin, är 15 år och jag tänkte bara skriva om mitt liv. Alla upp och nedgångar liksom. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards