Alla inlägg under mars 2014

Av Elin - 28 mars 2014 21:38

Vi har precis vart o grillat i skogen! Premiär för iår. Asgrymt att Wilma också ville va med. :) Det är vår klasskompis från sexan. :)
Hmm nu så vet jag inte vad vi ska göra... Wilma har precis åkt hem men hon kommer tillbaka imöra och då kommer också Thimmy och Einar. :) Det blir nog kul. :)
Vill inte åka hem bara... det är inte speciellt bra hemma nu. Jag bråkar typ med pappa hela tiden. O jag orkar bara inte mer snart.

Av Elin - 20 mars 2014 19:03

I tisdags så började vi lite mer med att fixa band till festivalen vi ska ha 23/5 :) o de är en kille i skolan som är assistent.. han är med i ett band vi frågade o de ville va med, jag kommer typ smälta när ja ser han på scen, vet inte varför men jag gillar honom. Spelar i bandet Home town Marie :)
Sen har vi också hittat nåra mer band och soloartister. :)
Visstfan.. de var sånthär nationellt prov i svenska den dan med..
Igår så fixa ja o nikki lappar på elvärket till alla replokaler där vi bjöd in banden till festivalen. Vi började också med musik till en text. :)
Idag så va de np igen. Uppsats denna gång.
Ööhm aah sen efter skolan följde ja me nikki hem o vi färga mitt hår svart för att de såg förjävligt ut! Nu äre lite bättre. :)

Av Elin - 16 mars 2014 22:18

Kollade på studio sex precis, inte min grej. :P
Var enda barnet hemma nyss. Simon o markus är hos farmor och farfar och Anton hos Sofia och David. Men sen jom Dennis hem! Dock så ligger han nog o kollar på film så man märker honom inte.. men jag säger iaf att det inte är ofta det bara är jag o Dennis hemma av ungarna. :P
Men men idaag så var jag och Cattis på nån musik gudstjänst. Det var ganska kul + att vi fick lite motion när vi cykla dit. :)
Igår då så var Cattis också här och Sofia, David och Saga. Jag och Cattis möblera om mitt rum och det blev ganska bra. Sen så cyklade vi in till stan typ en mil så där fick vi motion med. ^^ Vi åkte dit för att köpa mat. Pizza och kladdkaka på lidl. Otroligt nyttigt! ;) Vi fikade också när vi cyklade hem så aah..
Va gjorde vi mer? Hmm jo vi kolla på en grym film och sen åkte hon hem nån timme efter det o då låg vi i sängen och garva. En riktig bra dag! :)

2

Av Elin - 14 mars 2014 23:19

14 jävla mars.. tiden går fort. Hade jagvart ihop med Adrian nu så hade vi vart ihop i två år.. men så blev det inte. Han gjorde slut med mig för nästan 6 månader sen. Jag skriver det här för mina egna tankars skull nu. Han gjorde slut med mig av en anledning jag inte förstått än. Han fick medicin. Jag hade tjatat hur länge som helst på att han skulle kolla upp nåt som va fel men han gjorde det aldrig. Sen när han skulle åka 50 mil ner i landet och jag 150 mil uppåt till finland. Då bland alla snygga tjejer så fick han för sig att kolla upp det o få mediciner för det. Och på grund av dom så tappa han alla känslor för mig och ville inte röra vid mig. Det kändes ju bra. Det började när ja va i Pello i ca en timma och då får jag veta att killen som är 200 mil ifrån mig säger att han inte kan säga att han älskar mig. När vi åker över gränsen till finland kan jag inte längre ha nån kontakt med honom. Det går lite mindre än vecka och när vi kan prata igen så säger han igen att han inte kan säga att han älskar mig. Fatta att man funderar då. Sen typ en vecka efter så är vi påväg hem och är i Kiruna. Han gjorde slut med mig när jag åkte runt med min familj i en bil i Kiruna över 100 mil ifrån honom. Inte nog med det så gjorde han det på Facebook. Han hade inte heller sagt att han hade fått mediciner och sånt. Bara hur snygga tjejer det fanns på kusten. När jag kommer hem så vill han inte träffa mig. Men han ville ju ha sakerna han hade hos mig.. Han knackade på och jag öppnade, vi båda sa hej, jag gav honom påsen med grejerna och han gick. Jag fick inte mina saker och jag fick ingen förklaring. Alltså till varför han gjort slut. Jag tjatar på honom i ca två tre månader att vi ska träffas så att jag kan få mina grejer och en förklaring. Till slut går han med på det. Jag får mina saker och en halv förklaring på ett kallt resecentrum. Några veckor efter träffas vi igen av ren slump och vi börjar prata. Han säger att han ångrar sig och jag ger honom en chans till. Vi träffas lite och det slutar med att jag sover hos honom, vi har sex som slutar i ett fiasko och ånger från min sida. Min pappa förbjuder mig av någon anledning att jag inte får träffa killen jag håller på att falla för igen. Adrian verkar inte bry sig speciellt mycket och vi har inte längre någon kontakt. Efter några veckor så skriver någon till mig, en vuxen kille. Han frågar mig frågor om adrian som jag inte kan besvara. Killen säger att han vart otrogen och fått en 12-åring flicka att visa sig i cam. Det var sant. Fatta att han sjönk riktigt jävla lågt där. Han hade vart otrogen också! Och tänk dendär stackars flickan.
Det är i väldigt snabba drag av vad som hänt dom senaste två åren. Eller ja det första året och 4, 5 månaderna va väl bra. Två jävla år och två år.

Av Elin - 10 mars 2014 21:45

Asså jag skriver nästan aldrig här men det är för att det inte är min grej.. men ändå vill jag skriva liksom.
Det händer inte så mycket i mitt liv just nu som är värt att skriva.
Kan försöka ändå.. i lördags var jag och min lillebror på en informationsdag om estet. Det var ganska kul faktiskt och jag tror att jag trots allt kommer gå där.
I lördags så var också mammas kompis här och min syrra med familj :)
I söndags, igår o.o så sov jag hos nikki eftersom vi har sovmorgon på måndagar.
Idag följde jag med henne hem och vi färgade mitt hår blålila. De blev ganska bra faktiskt.
När jag kom hem så kollade jag på familjen annorlunda och jag känner att jag också nån gång vill ha en stor mysig familj som familjen Norrström!
Tänk att fåå gosa med alla.. ^^
Aja nu vet jag inte mer vad jag ska skriva så godnatt säger jag.

Av Elin - 2 mars 2014 00:43

Cattis måla jared padalecki :)

Presentation


Jag heter Elin, är 15 år och jag tänkte bara skriva om mitt liv. Alla upp och nedgångar liksom. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards