Alla inlägg under januari 2015

Av Elin - 18 januari 2015 17:14

Som vanligt så går det typ hundra år mellan gångerna som jag skriver här.. Det är inte meningen men det finns ju liksom alltid nåt annat att göra, jag är lat men jag vill ändå skriva här för så kan jag minnas sen xD 
Jag vet inte vad jag ska skriva för det är så otroligt mycket som händer hela tiden. 

Jag vet inte ens om jag har skrivit om min bror Dennis? Han dog för 4 månader och två dar sen. Han var med i en bilolycka och allting efter det har gått så jävla fort. Nu sitter jag och skriver om det och sveper förbi det som om det vore ingenting men jag kan lova att så är det verkligen inte. Det gör ont i hela mig att tänka på honom, jag saknar honom så och ångrar så mycket jag inte gjorde eller sa. Både då han levde och på begravningen. Alla Andra gick fram och la en blomma på kistan och sa hejdå. Jag gick fram och bara la min ros där och sen gick jag. Jag var som en robot. JAg förstid inte att det var däri han faktiskt låg och att det var min enda och sista chans att få säga hejdå. Nu ligger han ju i jorden och det är inte alls samma sak eller att tänka på honom.. 


Åh jag vet inte vad jag ska skriva eller vad jag har skrivit.. Jag kan säga att jag har ju två bästa kompisar och en av dom har typ "gjort slut" med oss andra två. De känns åt helvete fel för jag vet inte ens varför. Allting i skolan går neråt och jag funderar på att hoppa av men inser också att dås kulle jag aldrig orka börja igen och hur ska man få ett jobb utan utbildning i dagens samhälle? 

Sen händer det ju massa annat nu också.. usch för det. Jag orkar inte skriva om allt.. 


Men sen är inte allt bara piss o skit heller. Jag brukar ju tex va mycket med kita och vi brukar ha skitkul och min familj ser henne som typ en i gänget nu och nyss gjorde vi en lyckad konsert på elvärket o sånt :) 


Detta får bli allt för denna gång för jag är förvirrad. haha!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Elin, är 15 år och jag tänkte bara skriva om mitt liv. Alla upp och nedgångar liksom. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards