Alla inlägg den 23 december 2013

Av Elin - 23 december 2013 00:27

Igår så va vi (vi=cattis, jag, nikki och ibland josse) hos nikki och färga håår. Josse har nu svart o grönt hår och cattis har sin normala färg och lila toppar typ. O mitt hår färga dom blont.. ska ju färgat turkost sen. :)
Idag så skrev nikki till mig runt halv 10 på kvällen alltså :P och fråga om hon fick komma hit. De fick hon men vi åkte ut i epan o köpte polly, skumtomtar och cöla ;) sen drog vi till cattis och hon knöka sig upp i mitt knä och vi åkte runt en stund innan vi bestämde oss för att dra ymsen runt. :) åkte också lite andra småvägar och vid ymsjöborg så stanna vi och fikade och så hade cattis med sig pepparkakor. ;) kom nyss hem och har ont i bena för att cattis suttit så länge på dom^^ kommer nog inte träffa dom nåt mer i år. :/ Haha! "alla andra i klassen och skolan är ute o super nu o fattar ingenting i morgon och här sitter vi och äter pepparkakor mitt ute i skogen med världens bästa kompisar och skapar minnen för livet" vilket är bäst? :)
De va också nån som kalla oss för bönder! Haha då tror jag inte personen vet va en bonde är :) dock så skulle jag gärna va en riktigt ^^ nu ska jag sova för ja kommer antagligen vakna tidigt i morgon för att pappa ska till sjukhuset och typ röntga sig elle nåt.. hoppas de går bra och att inget cancerskit har växt!
Godnatt alla! :)

Presentation


Jag heter Elin, är 15 år och jag tänkte bara skriva om mitt liv. Alla upp och nedgångar liksom. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards