Alla inlägg den 16 december 2013

Av Elin - 16 december 2013 20:53

Du din jävla lilla fitta! Varför gå och sprida rykten om något som inte alls är sant? Varför försöka sabba det för flera personer? Du har inte varit ett piss bra själv! Du kallas din "bästa kompis" äcklig, homo, flata ocj skriker åt henne att du inte vill se henne mer just därför att hon är lesbisk. Du säger till killen som är så jävla kär i cattis så att det inte är sant. Till honom den stackarn så säger du att cattis är lesbisk och massa andra saker. Till honom säger du att han är så jävla ful och vet osv. Fattar inte du din jävla idiot hur du har sårat folk? Jag lovar att dom tre du skapat ett helvete för, dom kan fan snart inte komma längre ner! Ingen av dom mådde bra och så kommer DU och gör allt värre! Hur jävla dum kan man bli? Dra åt helvete.

Och här hemma så slåss min bror med sin cancersjuka farsa, puttar sin mamma till golvet och slår sin lillrbror. Men jag tror inte de är de värsta, de är nog att alla tre slår tillbaka och han, min bror blir så in u helvete provocerad att göra saker som han varken får eller ens vill. Ändå gör han det för att där står du som ska vara hans pappa och säger att han ska slå dig, att han ska förstöra saker osv.
Nu pappa så är din äldste son borta och du sitter och kollar på tv och anklagar honom. Du vet inte vart han är eller ens om han fick på sig kläder när han stack ut? Och där sitter du och kollar på tv?

Vad är det för jävla fel på den här världen?

Presentation


Jag heter Elin, är 15 år och jag tänkte bara skriva om mitt liv. Alla upp och nedgångar liksom. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards