Alla inlägg den 19 augusti 2014

Av Elin - 19 augusti 2014 21:25

Imorgon så börjar jag gymnasiet då. Det känns lite skumt måste jag säga.
Jag ska gå estet teater i Mariestad. Jag känner redan mer än halva klassen ganska bra. De är Cattis, Evve, Alfred och Axel. Vi träffades för några dagar sen och det var riktigt kul. Har dock träffat alla utom Evve innan det också.
Sen så är det tre stycken till som ska gå i klassen och där har jag träffat en som heter Rikard men jag känner honom inte. Utöver det så ska det gå två tjejer till.
Får hoppas att det blir en bra klass! :)
På torsdag så ska vi också åka på ett läger/klssdresa för att lära känna varandra.
Imorgon så får vi också för första gången åka till elvärket och träffa den underbara personalen och äntligen repa där igen! Kommer bli awesome! :)
Det som är kasst är att sommarlovet är slut.. Men de har vart ett bra lov! :)
Btw så har jag börjat töja örat lite också, tänker inte ha en stor töjning eller så. Max 10 mm. Än så länge så är det bara en mm. ;)
Nu ska jag sova. Nattinatt! :)

Presentation


Jag heter Elin, är 15 år och jag tänkte bara skriva om mitt liv. Alla upp och nedgångar liksom. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards