Alla inlägg den 14 april 2014

Av Elin - 14 april 2014 11:59

Jag ska berätta vad som hände igår för det var en hel del. :)
Nikki kom å hämta mig o så satt vi typ två timmar i hennes rum o gjorde inget speciellt och sen vid två så kom cattis och då började vi snacka me wilma o fråga om vi fick komma och hälsa på. Det fick vi. :)
Vi åkte till wilma och till vår förvåning så va också einar där. Vi bakade kladdkaka och drack naturligtvis te. ;)
Klockan började närma sig fem så vi tänkte att vi skulle åka hem och fixa maten tills vi och josse skulle grilla vid sex. Fast det blev att vi satte oss och spela o sjöng istället. Men sen fixade vi allt och vi gick till josse för att hämta henne och sen till skolan där vi skulle grilla.
Skolan jag snackar om är den vi gick på från lekis till sexan. Vi gick till "skolskogen" och då började vi bygga väärsta kojan! Vi höll på ett bra tag men sen blev vi hungriga och käka. :)
Kojan är långt ifrån klar men här kommer lite bilder. :)
Och juste.. vi vet att det är eldningsförbud o så men de fick vi inte veta förräns vi kom hem.. men vi hade trots allt grill.^^

Efter att vi lekt av oss i skogen och fått hem allting så åkte jag, nikki o cattis ut lite. Och när jag säger så så brukar vi åka runt i skogen sent på kvällen..
Vi åkte o åkte o hade inte sett ett enda hus på flera kilometer och sen kom vi fram till ett som såg heldött ut.. men så var det inte, vi insåg snart att det stod en gubbe och glodde på oss i smyg bakom dom trasiga gardinerna. Usch de va läskigt. :o
Vi körde runt lite till och sen åkte vi till thimmy. Han o nikki va nästan ihop men nu stod dom o kysstes o sådär såå dom är nog tsm nu.. ;)
Annars så fick vi följa med in i thimmys rum o de va lite weird. :P
Aja sen åkte vi hem och då gick jag och la mig o sov. ^^

Idag då så har jag borstat mojje lite. De är en av våra katter och han är ute heela året runt, aldrig inne. Och så är han 15 år gammal så han klarar inte riktigt av att fixa pälsen själv längre så jag har borstat bort nåra hemska tovor!
Annars idag så vet jag inte vad ja ska göra.. förhoppningsvis gå ut o gå lite. :)

Presentation


Jag heter Elin, är 15 år och jag tänkte bara skriva om mitt liv. Alla upp och nedgångar liksom. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards