Direktlänk till inlägg 10 mars 2014

ouch

Av Elin - 10 mars 2014 21:45

Asså jag skriver nästan aldrig här men det är för att det inte är min grej.. men ändå vill jag skriva liksom.
Det händer inte så mycket i mitt liv just nu som är värt att skriva.
Kan försöka ändå.. i lördags var jag och min lillebror på en informationsdag om estet. Det var ganska kul faktiskt och jag tror att jag trots allt kommer gå där.
I lördags så var också mammas kompis här och min syrra med familj :)
I söndags, igår o.o så sov jag hos nikki eftersom vi har sovmorgon på måndagar.
Idag följde jag med henne hem och vi färgade mitt hår blålila. De blev ganska bra faktiskt.
När jag kom hem så kollade jag på familjen annorlunda och jag känner att jag också nån gång vill ha en stor mysig familj som familjen Norrström!
Tänk att fåå gosa med alla.. ^^
Aja nu vet jag inte mer vad jag ska skriva så godnatt säger jag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 18 januari 2015 17:14

Som vanligt så går det typ hundra år mellan gångerna som jag skriver här.. Det är inte meningen men det finns ju liksom alltid nåt annat att göra, jag är lat men jag vill ändå skriva här för så kan jag minnas sen xD Jag vet inte vad jag ska skriva fö...

Av Elin - 6 november 2014 12:42

Sitter i skolan o väntar på att nåt ska hända. Astråkigt. Mår inte så bra xd såååååå mycket just nu.. kanske skriver sen om ja orkar. Pappa, Dennis, mamma, Simon, Markus, Farmor, Farfar, Grannarna, Juni, Skolan. Allt. ...

Av Elin - 6 oktober 2014 19:50

Händer både mycket och ingenting för tillfället. I onsdags så var det begravning för lilla Dennis. Det var jättefint! Han är älskad storebror. <3   I fredags så var alla estetare i Göteborg och kollade på tre föreställningar som alla var jätte...

Av Elin - 29 september 2014 22:14


Som rubriken säger så har jah färgat håret så att de ska se okej ut på begravningen. Det är knallrött! För övrigt så fick vi skoldatorerna idag och så har jag vart med nikita hela dan. Vi har fixat i husvagnen, käkat pizza och färgat hår. Riktigt tr...

Av Elin - 24 september 2014 22:00

Min "lilla" storebror?

Presentation


Jag heter Elin, är 15 år och jag tänkte bara skriva om mitt liv. Alla upp och nedgångar liksom. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards