Direktlänk till inlägg 25 oktober 2013

nyss vaknat!

Av Elin - 25 oktober 2013 09:58

Jaa jag är nyvaken. ..

Iallafall så igår så va jag hos tandläkaren och dom sa att jag ska få vänta ett och ett halvt år för att få reda på om jag får tandställning eller inte. . Jag som redan väntat i över ett halvår :o
Men men... i skolan så har vi jobbat me demokrati och FN o såhär så igår gick vi på två föreläsningar om lite sånna saker och så var en lärare på skolan och pratade med vår klass för han har vart såndär fn-soldat i Libanon. Sen i början av dan hade vi matteprov också. . Det gick helt åt helvete :/
Sen efter ett Ove (läraren) hade pratat med oss så fick vi börja förbereda för kvällens öppet hus. I min grupp så fick vi få undan alla bord och stolar i ett klassrum och ställa upp stora skärmar så vi kunde limma och tejpa upp våra biologiarbeten. Eftersom vi precis haft sex och samlevnad och det var demokratikväll så var det mycket som hbtq, abortlagar, kvinnors rättigheter i andra länder m.m Jag, Cattis, Nikki, Josse och Viktor jobbade med hbtq och lite om hur de är i Makedonien. ^^

Fast sen när de verkligen va öppet hus så kom inte mamma och pappa som dom lovat.. känns inte som att dom bryr sig så mycket om vår skolgång över huvud taget..
Men iaf efter att ha haft tråkigt i två timmar för att ingen ville komma in i vårt klassrum så stälde vi i ordning och åkte hem. Då gick ja o la mig ^^
Och idag så är vi komplediga för att de va öppet hus igår. :) Fast skolan hade nästan vart bättre för vi ska städa idag.. släkten kommer i morgon :/ fyfan för de säger jag bara. .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 18 januari 2015 17:14

Som vanligt så går det typ hundra år mellan gångerna som jag skriver här.. Det är inte meningen men det finns ju liksom alltid nåt annat att göra, jag är lat men jag vill ändå skriva här för så kan jag minnas sen xD Jag vet inte vad jag ska skriva fö...

Av Elin - 6 november 2014 12:42

Sitter i skolan o väntar på att nåt ska hända. Astråkigt. Mår inte så bra xd såååååå mycket just nu.. kanske skriver sen om ja orkar. Pappa, Dennis, mamma, Simon, Markus, Farmor, Farfar, Grannarna, Juni, Skolan. Allt. ...

Av Elin - 6 oktober 2014 19:50

Händer både mycket och ingenting för tillfället. I onsdags så var det begravning för lilla Dennis. Det var jättefint! Han är älskad storebror. <3   I fredags så var alla estetare i Göteborg och kollade på tre föreställningar som alla var jätte...

Av Elin - 29 september 2014 22:14


Som rubriken säger så har jah färgat håret så att de ska se okej ut på begravningen. Det är knallrött! För övrigt så fick vi skoldatorerna idag och så har jag vart med nikita hela dan. Vi har fixat i husvagnen, käkat pizza och färgat hår. Riktigt tr...

Av Elin - 24 september 2014 22:00

Min "lilla" storebror?

Presentation


Jag heter Elin, är 15 år och jag tänkte bara skriva om mitt liv. Alla upp och nedgångar liksom. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards