Direktlänk till inlägg 10 augusti 2013

Ny här! :)

Av Elin - 10 augusti 2013 13:23

Hej Hej :) 

Jag är ny här men jag tänkte berätta lite om mitt liv. Som en öppen dagbok liksom. 

Jag kan börja att berätta vem jag är :) 

Jag heter Elin och är alltså 15 år. Mina intressen är väl främst musik, sjunga, lyssna och spela.  Även om jag inte är så bra på att sjunga och spela. ;) 

Jag ska börja nian nu den här hösten. Jag har två kompisar och det har alltid vart vi liksom. Vi är som menade för varandra! 

Jag har ju en liten familj också som består av min papppa, mammma, storasyster och storebror ( Dom har en annan pappa än jag) och så har jag tre småbröder som är mina "hela" syskon. :) Sen har vi en hund också och en katt :) och min näst yngsta lillebror har ett marsvin. De va min lilla familj det! Sen har jag ju självklart farmor, farfar, mormor, morfar, fastrar, farbröder, och en morbror och en hel hop med kusiner. Sen har jag släkt i Finland också, min farfar är där ifrån så man kan väl säga att jag är en fjärdedels finne. ;) 


Hmm vad ska jag skriva mer? Ni kan få en liten inblick i mitt liv. 

Jag spelar bas i ett band, vi är helt flummiga och knäppa. Sen så har vi min familj här då.. 

Vi börjar med pappa. Min pappa har lungcancer, mamma är utbränd och ingen av dom har jobbat på ett år så vi har inte speciellt mycket pengar om man säger så. Sen har vi min andra lillebror han har adhd och är väldigt agresiv även när han har mediciner och sånt, det kan verkligen vara förjävligt ibland! Och min tredje lillebror då han har add och är extremt lat istället. Dom här två bråkar så gott som hela tiden men ändå så ska dom lik förbannat alltid vara nära varanadra.. 

Sen så jag har vart ihop med en kille.. Vi var tillsammans i 1 och ett halvt år men när vi var på semester i finland och var påväg hem. närmare bestämt när vi var i Kiruna så skickade han sms till mig att han gjorde slut med mig. Det var för ca två veckor sen. Det kändes ungefär som att jag dog då men nu är det rätt lugnt. Som mormor sa "Mister du en så finns det tusen åter." Nu har ja mer tid för kompisarna. Asbra! ;) 

Ja nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, kanske skriver mer inväcklat om allt nån dag. 


Jag vill vara ganska anonym här så jag vet inte hur jag ska skriva ut namn och sånt.. vi får se :) 

Och bara så att alla vet så skriver jag inte här för att få uppmärksamhet utan för att få skriva av mig, mina tankar och känslor. 


Ha en bra dag nu. :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 18 januari 2015 17:14

Som vanligt så går det typ hundra år mellan gångerna som jag skriver här.. Det är inte meningen men det finns ju liksom alltid nåt annat att göra, jag är lat men jag vill ändå skriva här för så kan jag minnas sen xD Jag vet inte vad jag ska skriva fö...

Av Elin - 6 november 2014 12:42

Sitter i skolan o väntar på att nåt ska hända. Astråkigt. Mår inte så bra xd såååååå mycket just nu.. kanske skriver sen om ja orkar. Pappa, Dennis, mamma, Simon, Markus, Farmor, Farfar, Grannarna, Juni, Skolan. Allt. ...

Av Elin - 6 oktober 2014 19:50

Händer både mycket och ingenting för tillfället. I onsdags så var det begravning för lilla Dennis. Det var jättefint! Han är älskad storebror. <3   I fredags så var alla estetare i Göteborg och kollade på tre föreställningar som alla var jätte...

Av Elin - 29 september 2014 22:14


Som rubriken säger så har jah färgat håret så att de ska se okej ut på begravningen. Det är knallrött! För övrigt så fick vi skoldatorerna idag och så har jag vart med nikita hela dan. Vi har fixat i husvagnen, käkat pizza och färgat hår. Riktigt tr...

Av Elin - 24 september 2014 22:00

Min "lilla" storebror?

Presentation


Jag heter Elin, är 15 år och jag tänkte bara skriva om mitt liv. Alla upp och nedgångar liksom. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards